CUM ARE CLASA POLITICA "GRIJA"DE POPORUL ROMAN ?!.


Stenograme Voiculescu – Şereş: „Scrie de tine că eşti trădător şi spion? O să vorbesc cu Tucă”

Adevărul publică stenogramele unei discuţii între patronul trustului Intact, Dan Voiculescu, şi fostul ministrul conservator al Economiei, Codruţ Şereş, interceptări din dosarul aflat la ÎCCJ.

Dosarul privatizărilor strategice, care se judecă la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, conţine înterceptări telefonice între fostul ministru al Economiei, Codruţ Şereş – inculpat în dosar – şi senatorul PC Dan Voiculescu, fondatorul grupului de presă Intact. Adevărul publică stenogramele unei discuţii între patronul trutului Intact, Dan Voiculescu, şi fostul ministrul conservator al Economiei, Codruţ Şereş, interceptări din dosarul aflat la ÎCCJ.

Primele două convorbiri au loc pe 24 noiembrie 2006, în ziua în care „Jurnalul Naţional” a publicat primele informaţii despre ancheta în cazul „Trădare şi spionaj”.

Dan Voiculescu: Ce dracu’ scrie în „Jurnalu’”?

Codruţ Sereş: Păi toate prostiile, ha, ha!

Dan Voiculescu: Adică?

Codruţ Sereş: Trădător, spion.

Dan Voiculescu: Cine, mă, tu?

Codruţ Sereş: Eu, da.

Dan Voiculescu: Ăştia au înnebunit de tot. O să mă uit eu pe ziar şi o să vorbesc cu Tucă.

Codruţ Sereş: De acord, dar au scos două ediţii. În prima mai moale, în a doua mai dur.

Dan Voiculescu: Mai tare.

Codruţ Sereş: Da.

Dan Voiculescu: Da.

Codruţ Sereş: Parcă au înnebunit.

Dan Voiculescu: Da, exact ăsta e cuvântul. O să vorbesc cu Tucă.

Codruţ Sereş: Numai trădător şi spion nu am mai fost până acuma.

Dan Voiculescu: Şi scrie acolo că e Codruţ trădător şi spion?

Codruţ Sereş: Da. Şi eu, mă rog, şi Zsolt Nagy, dar nu-mi pasă mie de celălalt ministru, cât de mine.

Dan Voiculescu: Scrie de tine că eşti trădător şi spion?

Codruţ Sereş: Da, domnul Voiculescu, scrie.

Dan Voiculescu: Ăştia-s cretini.

Codruţ Sereş: Pe surse, pe surse mă dau, da. Pe sursele…alea deştepte.

Dan Voiculescu: Cretini, cretini. Pregăteşte-te, pregăteşte-te…

Codruţ Sereş: Mă pregătesc.

Dan Voiculescu: Astăzi sau mâine te caută cineva de la „Jurnalul”, Dan Constantin probabil, să dai un interviu de o pagină în care să explici cum stă cu trădarea, cum stă cu…

Codruţ Sereş: Păi n-am ce să trădez, dracu’ să-i. Adică, vorba aia, la câte firme şi bănci de investiţii am întâlnit în doi ani, dacă aia e trădare…îmi bag picioarele!

Dan Voiculescu: Nu, nu, nu de trădare. Tu trebuie să spui clar că încercările factorilor politici de destabilizare şi de cutare nu vor reuşi, adică…discutăm amândoi.

TREBUIE CA POPORUL ROMAN SA MAI MEDITEZE ASUPRA SONDAJULUI DE PE PAGINA HOME.

1 comentariu

  1. Hello. magnificent job. I did not expect this. This is a excellent story. Thanks!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

  • wordpress
visitor
  • Octombrie 2010
    L M M M V S D
    « Sep   Noi »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031