PDL-ul isi arata adevarata fata ,de jigodie politica


Europarlamentarul PNL Renate Weber îl acuză pe democrat-liberalul Cristian Preda că organizează marţi o dezbatere pe tema proiectului minier de la Roşia Montană la care au fost invitaţi doar susţinătorii exploatării aurifere. Acesta spune că Weber e binevenită la dezbatere şi la fel şi orice alt eurodeputat care critică proiectul.

“Tocmai am primit pe e-mail o invitaţie de la colegul europarlamentar PD-L Cristian Preda la o dezbatere cu „comunitatea locală Roşia Montană”. Am vorbit şi eu cu câţiva membri ai comunităţii şi am înţeles de la ei că, într-adevăr, vreo 100 de persoane din Roşia ar urma să vină la Bruxelles pentru această dezbatere (şi nici nu mă intreb cine le plăteşte deplasarea!), însă cei care se opun proiectului RMGC evident că NU au fost invitaţi. Deci nu e vorba de o dezbatere, ci de un monolog…căci invitaţia este făcută publică azi, cu doar o zi înainte de eveniment, pentru ca oponenţii proiectului să aibă cât mai puţin timp să se organizeze”, scrie eurodeputata PNL pe facebook.

Aceasta revine cu noi precizări pe tema excursiei la Bruxelles a locuitorilor din Roşia: “Am primit chiar acum un mesaj e-mail de la cineva din Roşia Montană (oponent al proiectului, desigur) care mi-a spus că plecarea consătenilor lui a fost făcută cu autocarul, la cinci dimineaţa şi oamenilor li s-a spus să păstreze secretul, unii nu ştiau exact de ce se duc la Bruxelles, dar dacă tot „le plăteşte compania”, s-au bucurat de excursia gratuită.”
Preda: Precauţia nu justifică subdezvoltarea

În replică, eurodeputatul Cristian Preda spune că Renate Weber este binevenită. La fel şi orice eurodeputat care nu susţine proiectul, adaugă acesta. „Am chemat toţi eurodeputaţii care sunt pro şi contra să discutăm împreună cu comunitatea locală.  Nu vreau ca asemenea discuţii să fie purtate doar cu doamna Weber şi cu ong-urile apropiate fundaţiei Soros, acolo unde domnia sa a lucrat şi care se opun proiectului. De aceea am şi fixat dezbaterea în pauza activităţilor de la PE, să poată veni toată lumea. Miercuri se votează în PE, iar noi am introdus un amendament care prevede conceperea unui studiu asupra impactului asupra mediului a acestui gen de minierit. Precauţia nu poate să justifice subdezvoltarea”, afirmă Preda.

2 comentarii

  1. As a Newbie, I am permanently searching online for articles that can benefit me. Thank you

  2. Well, that is certainly great, but think about the other options we’ve got here? Do you mind crafting one more post regarding them also? Thanks!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

  • wordpress
visitor
  • Mai 2010
    L M M M V S D
    « Apr   Iun »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31