PRIN VENE,IMI CURGE DOAR SARACIA ,DUREREA SI SUFERINTA..!


Aseara am primit un e-mail de la un cetatean ,in care foarte pe scurt ne marturiseste modul lui de viata de zi cu zi.Cetateanul m-a rugat sa-i postez aceasta relatare a sa.Bine`nteles i-am iertat egoismul de pe la mijlocul continutului ,pentru ca il cred,ii inteleg disperarea,dar cel mai mult m-a impresionat partea dinspre sfarsit a continutului.Deosebit de tragic este faptul ca FOARTE mutli romani se regasesc in aceasta relatare.Mi-am asumat sa-i dau un titlu si sa o postez sub forma unui articol ,pentru ca unii dintre noi nu realizeaza ca exista si astfel de moduri de viata in Romania.

GRADINARU MIHAI -VASLUI

Eu si criza….care criza.?Acum e criza..?Mananc paine goala si beau apa de 5 zile.Nu simt nimic…de 36 de ani nu am simtit nimic..eu niciodata nu am avut bani.Am muncit oriunde ,in Romania un muncitor scoate real, de 10 ori mai mult decat este platit…asta e salariul unui muncitor de valoare in Romania (600 lei) ,isi bat joc de tine acesti patroni platesc oamenii in bataie de joc iar ei se fac milionari peste noapte.. .Tin minte ca de cand muncesc de la 18 ani .mereu am avut un salariul mizer,care evectiv nu aveai ce sa faci cu el..dupa ce m-am casatorit mai rau..atunci cand luam salariu in aceeasi zi plateam tot ce aveam de platit..(facturi, apa, gaz ,curent )si era gata salariul..ramaneam sa zic din salariul de 5 mil doar cu 1,5 mil lei ,bani pe care ii dramuiam doar pentru mancarea copilului(eu si cu sotia nu mai existam…nu ne mai intrebam daca mai mancam sau nu…lasam la voia Domnului).Ma duceam la piata si luam la en-gros 1 sac de cartofi 1 de ceapa de 10 kg,si pe acolo pt copil sa pot sa-i fac in fiecare zi sa-mi ajunga pana la celalalt salariu .etc pana terminam banii.Dar tot nu ajungea.. uneori mancam mamaliga cu muraturi , alteori 2-3 zile chiar nimic,daca era vreamea fructelor faceam compot si mancam cu paine,chiar daca erau crude,tin minte intr-un an se terminase tot pe la jumatatea lunii si am facut o capcana sa prind porumbei salbatici..am prins 4 sau 5 tin minte.Asa este modul meu de viata in Romania…CRIZA VOASTRA e modul meu firesc de a-mi trai zilele…intr-un fel ma bucur de aceasta criza, sa treaca toti romanii macar 1 luna prin ce am trait eu si inca traiesc de o viata intreaga…Imi amintesc de fiecare data cand mergeam sa cumpar ceva .unii cumparau de 10 ori mai multa mancare pt caini decat cumparam eu mancare la copil …eu cumparam de 1 mil iar altii luau de 10 mil mancare pt cainii sau pisici …imi doresc din inima sa treaca si acei oameni prin ce am trecut si mii ca mine din Romania..mai ales pensionari…da asta doresc ca toata Romania sa fie inghitita de mama tuturor crizelor posibile…poate numai asa ..romanii acestei tari se vor trezi vreodata…guvernele de dupa 89 nu au fost interesate niciodata de nivelul de trai al populatiei si sa verifice puterea de cumparare reala a produselor de pe piata, cu preturile exorbitante ale ticalosilor de comercianti cu salariile mizerabile si infecte pe care ce-i mai multi romani le au…Imi doresc aceasta criza ..pt ca va semana multa durere…cineva spunea ca prostia nu doare..dar de data asta va durea..si inca foarte tare..pt ca datorita prostiei poporului roman suntem in criza…aceasta criza artificiala…manipulata …Romania nu trebuia distrusa…in Romania trebuiau sa ramana fostele CAP-uri,trebuiau sa ramana toate fabricile .si puse pe picioare pt ca intentionat nu s-a vrut ca ele sa aiba profit pt a le putea vinde Europei.Obiectivul UE a fost si inca mai este ca Romania sa nu fie capabila de autonomie financiara…interesul a fost sa se distruga tot ce produce Romania..in momentul cand nu mai produci nimic..atunci trebuie sa cumperi,iar daca trebuie sa cumperi atunci depinzi ce cel de la care cumperi…iar in curand cel mai valoros produs din lume va fi hrana…fara de care nu poti trai…si esti oblicat sa cumperi…numai daca ti se va vinde…si nu ti se va vinde decat daca esti ”cuminte”…Uitati-va peste tot in lume in toate tarile aceiasi mari producatori in fiecare tara…nimic in lume nu se mai produce in afara de aceleasi fetze care controleaza piata.cativa oameni controleaza lumea si piata produselor…dar mai important ..ce-i care controleaza hrana vor fi stapanii…Omenirea ete oarba,unii sunt ignoranti,altii se dau destepti,unii rad in fata de teoriile conspiratiei etc.Dar nu peste mult timp omenirea va da nas in nas cu adevarul…care este mai negru decat DRACU si pe care toti il ignora .Sperati la o iesire din CRIZA..??/ Nici pe departe nu o sa mai aveti parte de vechiul trai…adevaratul cosmar al nostru inca nu a inceput..el va incepe cam peste 11 luni si se va accentua cativa ani buni pana la schimbarea politica si economica mondiala…adica pina la SCLAVIA ABSOLUTA.Haideti sa ne gandim…imediat dupa CEAUSESCU…erau mii de ferme …exportam porci,gaini .oua.etc..daca se mergea tot pe aceeasi directie intr-o democratie de bun simt Romania ar fi avut acum suficienta hrana din productia interna.carne,lactale,cereale etc….credeti-ma…atata timp cat hambarele Romaniei ar fi dat pe dilaturi ..si alimentele pe piata erau la preturi omenesti …nu ma durea nici in cot de cat a mai crescut $ sau E ..sa manance europenii hartii si hrana lor otravita dar frumos impachetata cuaspect comercial..pt ca de fapt ei asta vand…doar aspect comercial..ce-i bun gasesti doar la ei…sunte-ti nebuni..mergeti adesea in supermarcheturi…ati fost si in supermarcheturi din alte tari…gasiti aceleasi produse…foarte rar..diferenta e de la cer la pamand calitativ..eu unul nu am gasit nici un produs pe care l-am cauta in marcheturile romanesti si care le consumam zilnic in Italia sau Franta sau Spania…caci am fost f putin si pe acolo…ma impins foamea…Deci cum spuneam nu mai contam pe E sau $ daca acesti guvernanti super incompetenti si tradatori nu ar fi vandut tara la propriu .Vina este a tuturor romanilor pt ca i-am lasat sa faca ce vor din aceasta tara ,sa-si bata joc se sufletele si vietile noastre iar pt asta trebuie sa platim..pt ca am fost individualisti Sa vina criza cea mare si sa pedepseasca prostimea..pt nesimtirea si nepasarea de care dau dovada..Cum v-am mai spus eu sunt in criza de-o viata….: BINE ATI INTRAT IN OGRADA MEA…..SIMTITI-VA CA ACASA..

4 comentarii

  1. Ieri am pus la statusul messengerului linkul cu acest articol pentru ca mi s-a parut extraordinar, atat pentru drama pe care o traieste cat si prin adevarul pe care-l spune. Insa, in ciuda faptului ca tu nu ai fost de acord cu textul de la jumatatea scrisorii lui, cum nici eu si probabil multi altii, nu inteleg de ce ai pus un asemenea sondaj la inceputul articolului.
    Stiu ca asta ar merita… insa nu suntem noi in masura sa decidem asta. In fapt nimeni de pe acest pamant nu este in masura sa faca asta. Isi vor primi soarta, fara nici un dubiu, ba chiar cu varf si indesat, pentru ca nici unul nu va scapa nepedepsit, insa nu din partea noastra, a celor care avem de suferit de pe urma faptelor lor.
    Nu o sa ma intind acum de ce nu ar trebui sa facem asta, insa as vrea doar sa spun ca instigarea la violenta nu va salva Romania, ba s-ar putea sa aiba exact contrariul ca efect.
    Expunerea faptelor asa cum sunt este mai mult decat suficient, chiar daca sufletul tau striga in interior ca vrea mai mult, ca vrea razbunare si aici nu vorbesc numai de tine ci si de orice roman care intelege ce se intampla cu tara noastra.
    Concluzie… si imi pare rau ca spun asta… insa am prieteni carora le trimit uneori linkuri cu articole din siteuri pe care le citesc si care imi par definitorii, articole prin care sper sa le trezesc macar atentia, sa-i trezesc din starea in care sunt, din „amorteala” care i-a cuprins. Dar, acum, NU mai pot face asta, cel putin nu cu acest articol, pentru ca din start, ochii lor se vor opri la sondajul tau, sondaj care iti va anula tot articolul de sub el.
    Ai grija de tine si scuze daca am depasit limita.

    • Sondajul cu pricina este alcatuit dintr-o ”compozitie spirituala”.Sa nu iti inchipui ca cineva si-ar dori ca poporul sa treaca la executii in strada…Am ales acest titlu ,doar pentru a palmui cu cel mai mare dispret clasa politica.Sa poata simti ofensa maxima si dispretul total din partea poporului ,sa le dau motiv de gandire,scenarii posibile…poate asa vor mai gandi si in interesul poporului…cat despre instigarea la violenta…?? astea sunt expresii si masuri luate tocmai pentru a se proteja si apara….de cand exista istoria lumii ce-i oropsiti si defavorizati de catre cei puternici au fost cum e si firesc sa fie nemultumiti si au luptat pentru drepturile lor pentru egalitate pentru bun simt si ratiune.Nu exista conflict pe pamant care sa fie rezolvat pe cale diplomatica…da-mi tu exemplu…auzi..instigare..pai esti instigator doar pana castigi razboiul dupa aia devii erou..tot instigatori erau si la revolutie in 89..? da ,in cazul in care regimul nu cadea…!Dar acum sunt Eroii revolutiei…haha Uitate la politica mondiala si zi-mi ce se rezolva pe cale diplomatica….o lume civilizata care a calcat pe luna…nimic…doar hartii si tratate care nu se respecta .fiecare se inarmeaza in secret..fiecare isi face jocul in secret cu toate conventiile si tratatele semnate..pentru ochii prostimii…din 1900 avem razboaie incontinuu in diferite zoma ale Pamantului…1917,1944.Vietnam , Coreea,Afganistan ,Israel Kuwait,Irak,Serbia,Cosovo,Cecenia,Gaza,Georgia si alte zeci de razboaie care se duc intr-o lume dominata de o specie numita OM,in care intodeauna cel putrenic isi creeaza legi doar pentru el si pentru a incatusa posibilitatile celui slab.Nu ma mai lua cu expresii din astea gen instigare .Eu cred ca instigare (in contextul actual) tradus in cel mai firesc mod ar insemna deschiderea mintilor semenilor tai si de a le relata posibilitati ,de a le trezi sentimentul ca suntem oameni ,nu animale ,nici papusi ,nici obiecte cu drepturi depline si egale pentru fiecare om ,care are optiunea sa-si ceara si sa-si modeleze singuri viitorul si modul de viata ,nicidecum impus hotarat,sau manipulat de diversi politicieni ,grupuri de interese sau mai stiu eu ce organizatii secrete si oculte.Eu sunt si voi fi mereu acelasi..indiferent de consecinte nu mie frica de sistem,daca va fi sa mor sau sa fiu inchis o voi face cu deminate si cu parerea de rau ca alti semeni ca mine se pituleaza in dosul usilor inchise acceptand docili ce au hotarat altii pentru ei..Constitutia trebuia facuta de popor.Orice articol din constitutie trebuia admis sau respins de popor intr-o adevarata democratie.Democratie care nu a existat si nu va exista niciodata pe acest pamant.

  2. You are a very capable individual!

  3. All right, it really is a nice beginning but i’ll have to explore that a little bit more. Will let you know exactly what else there really is.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

