DEZVALUIRI FULMINANTE. MASONERIA ROMANA TICALOSII SI CRIMINALII ROMANIEI


CINE, CE A FURAT IN MASONERIE. Dezvaluiri fuliminante din interiorul “Marii Loje Nationale din Romania” despre Nastase, Comanescu, Chirovici, Unteanu si Craciunescu – oamenii lui Vintu, Burci, Savancea, Nestorescu-Balcesti, Serafim, Misu, Florea-Bragadiru, Jidovu, Homotescu, Caltia, Tanasie, Visoianu, Iosiper, Badea, Iancu, Gheordunescu, Victor Stanculescu si alti “Frati”, o gasca de infractori, homosexuali si foste si actuale cadre ale Armatei, MAI, SRI si SIE. Miza: alegerile din noiembrie


Portalul de dezvaluiri BadPolitics.ro da lovitura. Intr-un serial care va ramane de pomina, dupa aparitia Listei Masonilor “Venerabili” din Romania, masoneria este prezentata cu adevaratele sale tenebre, in care misuna actuali si fosti securisti, arondati la “mama Rusia” – vezi interventia lui Chirovici cu Kandyakov (foto cu generalul KGB, “Mare Maestru Secretar al Marii Loje a Rusiei” in centru) la Tariceanu pentru suspendarea lui Basescu -, homosexuali si infractori “la nivel inalt” – de crima organizata transfrontaliera. In ciuda faptului ca toate activitatile lor interlope desfasurate sub acoperire oficiala de stat – inca de cand “adormitul” Adrian Nastase a semnat Hotărârea de Guvern nr. 561 din 15.04.2004, prin care „Asociaţia Marea Lojă Naţională din România“ devine de „utilitate publică“ -, sunt prea bine cunoscute de serviciile de informatii ale Romaniei (?!), pana acum nu am vazut nici un mason cu catusele la maini. Maini de infractori care mai si sunt stranse de oficiali ai SRI si SIE (vezi foto si text Q Magazine), dar fara a li se face cadou si niste “bratari” mai speciale. Iata ca acum, prin intermediul BadPolitics si al unui mason atipic, Florin Ghiulbenghian, “Maestru Venerabil al RL Sphinx nr. 88″, organele de ancheta nu mai pot sustine ca nu au cunostinta de gravele acte de coruptie, trafic de influenta si crima organizata comise de membri de “varf” ai masoneriei. Exista aceasta marturie.

Cum vor actiona MApN, MAI, SRI si SIE, institutii ale caror foste cadre de conducere, “generali in rezerva” si alti “acoperiti-descoperiti”, candideaza acum la alegerile din noiembrie la conducerea… Masoneriei. Cum se impleteste juramantul de credinta fata de tara cu juramantul de apartenenta la o organizatie cu caracter secret?

Iata, pentru inceput, doar cateva extrase din marturia-fluviu a lui Florin Ghiulbenghian despre infractorii MLNR, scoasa la lumina in exclusivitate de BadPolitics.ro:

Mii de masoni duc la groapa Romania

“Ce a lasat Bebe Comanescu la plecarea din functie, in 2003? O Mare Loja cu peste 4000 de membri activi (si circa 1500 in stare de adormire, conform evidentelor incomplete tinute de Horia Nestorescu), aproape 6 miliarde de lei in cont, toate datoriile achitate, obtinerea a peste 100 de recunoasteri, demararea procesului unic in lumea masonica numit Protocolul de la Sinaia (ingropat urgent de Chirovici pentru ca nu servea intereselor engleze si americane), sediu si Temple mai intai in Calea Victorie si la sfarsitul mandatului sau la Sala Palatului. A reusit si demonizarea MLNUR prin asocierea acesteia (fortata si nereala) cu tendintele de dezmembrare a statului national unitar roman. A deschis peste 100 de Ateliere. A atras in Ordin nu numai persoane dubioase (voi trata cateva dintre aceste personaje mai tarziu) ci si valori certe ale societatii romanesti: doctori deosebit de valorosi, parlamentari ai tuturor partidelor, academicieni, profesori, ministri, ofiteri superiori ai tuturor armelor.

Ce a lasat Chirovici? In mod evident, cel care conducea (si banuiesc ca inca conduce) MLNR, cel ale carui dispozitii erau ascultate chiar si contrar dispozitiilor Marelui Maestru (dispozitii date de 2 ori in scris si ignorate total de Marele Secretar Adjunct, Tocu Gabriel) si cel care trebuia sa-si acopere activitatea infractionala prin orice mijloace este Dan Tanasie. (…)

Bomboana pe coliva a constituit-o regasirea lui Cristian Burci (cel care pentru mine si Aurica Stoica reprezenta o neagra amintire a Ordinului nostru prin implicarea lui in teapa Banca Populara Romana) intre cei cinci membrii ai Consiliului de Administratie ai Asociatiei MLNR, in paza unui proces verbal in care se pretindea, sub semnatura lui Chirovici si Tanasie, ca respectivul Burci Cristian fusese ales de catre Adunarea Generala a MLNR in aceasta pozitie. (…)

Dupa ce am reusit sa-mi recuperez banii depusi la Banca Populara Romana, am fost chemat din nou de Bebe Comanescu. Relatiile erau destul de reci, pentru a folosi un eufemism. Nu-i convenea situatia in care era pus, intre obligatiile fata de familia mea si riscul pierderii unui sponsor precum Banca. Dar a admis ca am avut dreptate si m-a rugat sa accept o solutie de compromis. Era evident ca Loja Forum nu mai putea functiona in modul in care era alcatuita, cu 10 dintre membrii ei angajati ai BPR. Aveam si eu deja cativa prieteni acolo, asa ca mi-a propus sa imi faca o noua loja, urmand sa trimita si el cativa Frati in noul atelier, pentru a-l intari. M-a rugat, si insist pe “rugat”, sa nu merg la politie si sa nu depun plangere contra celor de la BPR, pentru ca ne sunt totusi Frati si pentru ca MLNR are inca nevoie de ajutorul lor financiar.  Am acceptat ambele sale rugaminti si ne-am despartit in conditii, de data aceasta, mult mai prietenesti. (…)

O recuperare de bani de la Banca Populara: Excursie in portbagajul unei masini si Burci, spanzurat in aer de la balcon

Surpriza mare la ghiseul bancii! Tatal meu se prezinta cu extrasele de cont si cere sa i se restituie sumele depuse. Casiera se uita la el ciudat, verifica in sistemul informatic al BPR si ii declara ca respectivele numere de cont nu apartin BPR si ca numele lui nu se regaseste printre clientii bancii. Timp de aproape un an de zile, tatal meu primise extrase de cont false de la cei pe care ii consideram Fratii mei. Dupa prima lovitura, cea de la initiere, mai urma una. La fel de murdara. Am fost la Bebe Comanescu impreuna cu tatal mei, pentru a-l convinge sa rezolvam pe cale amiabila problema aparuta cu cei de la BPR. Din pacate, rezultatul a fost nul. Si au aparut primele amenintari la adresa mea. Inclusiv ca, daca voi face publice problemele BPR, voi fi exclus din Ordin.

Am asteptat o tinuta rituala a RL Forum, tinuta la care deja mi se indicase sa nu mai particip pentru “a nu contribui la slabirea solidaritatii membrilor Ordinului”. Deja gasisera si justificarea prin care sa-mi retraga calitatea de mason. I-am asteptat la iesirea din Templu pe Armen Goutchian si pe Emil Bota. Cel din urma nu a venit insa la tinuta, asa ca l-am preluat doar pe primul. L-am bagat in portbagajul masinii si am plecat sa am o discutie cu el. Rache a incercat sa intervina in apararea lui Armen. Tot el l-a anuntat pe Marele Maestru despre ceea ce facusem. Ca urmare, a doua zi au incercat sa ma excluda din Ordin. Nu au reusit. Nu spun ca am procedat legal, nu incerc sa imi justific actiunile, dar conspiratia banilor negri nu putea fi invinsa decat cu forta bruta. Si a functionat. (…)

A treia zi urma sa primesc integral sumele depuse de tatal meu la BPR. Am fost rugat sa trec pe la sediul bancii sa ridic banii si sa semnez pentru retragere. M-am dus. Nu cu buna credinta, ci pregatit pentru ceea ce era mai rau. Si am avut din nou ghinion. In locul intelegerii, ma asteptau in sala de consiliu a bancii aproape toti fratii din Forum care erau si in conducerea BPR. Si, in plus, Cristi Burci, insotit de un sofer/paznic. Timp de o jumatate de ora, Burci a incercat sa ma ameninte. Inclusiv fizic. Spre cinstea lor, majoritatea celor din sala au refuzat sa intre in jocul lui si mi-au dat dreptate. Si s-au retras de la aceste discutii. Am facut unicul lucru care imi mai ramasese la dispozitie. Insotit de un prieten, l-am luat pe sus pe Cristi Burci, l-am dus pe balcon si i-am aratat cat de departe este pamantul de locul unde picioarele lui pluteau deja in aer. M-a inteles si a doua zi am primit integral sumele datorate de BPR. Tot Rache a fost cel care mi-a adus banii. Celorlalti le era fie frica, fie rusine. (…)

Alegerile din noiembrie

De ce povestesc aceste lucruri, cu atatea detalii? In primul rand, pentru a face sa dispara legendele ce mi-au insotit parcursul in Ordin. In al doilea rand, pentru a servi ca lectie pentru cei ce nu au apucat acele timpuri dart care isi regasesc printre Frati o parte din aceste personaje. Sau pe altii cu apucaturi asemanatoare. In al treilea rand, pentru ca intentionez sa imi depun candidatura la inalta demnitate de Mare Maestru al Marii Loji Nationale din Romania si doresc sa ma prezint Fratilor cu bunele si relele mele, asa cum sunt si asa cum au fost. Am discutat inca de acum o saptamana cu Eugen Ovidiu Chirovici. Mi s-a parut normal sa il anunt din timp, pentru a apuca sa se pregateasca fie sa-mi invalideze candidatura, fie sa mi-o accepte, asa cum este Constitutional.(…)

Voi continua sa scriu aici. Voi continua sa scriu in acest loc unde descrierea faptelor mele unde poate fi citita si de profani pentru ca nu am nimic de ascuns din ceea ce am facut ca membru al MLNR. Mi-e rusine de unele fapte ale mele, mi-e rusine in special ca am fost prea ingaduitor cu cei ce-au incalcat Constitutia si legile tarii. Dar nu am de gand sa ma opresc doar pentru ca unii considera ca trebuie sa apere, alaturi de ideea de Ordin Masonic, si pe infractorii ce si-au gasis temporar salas si protectie printre noi. Cred ca voi plati pentru greselile mele, dar nu sunt dispus sa platesc pentru greselile altora. Mai ales ale unora care merita intregul nostru dispret.
Stiu ca multi dintre Frati sunt deja orpilati de modul in care am procedat pentru a recupera banii parintilor mei de la escrocii din BPR. Si stiu, cu enorm regret, ca faptele celor din Banca nu ii deranjeaza deloc. Stiu ca nu le pasa de zecile de mii de pensionari ramasi fara ultimii bani doar pentru a-l ingrasa pe Cristi Burci si gasca sa de infractori din BPR. Eroii unora dintre Fratii mei sunt cei imbogatiti prin frauda si inca nepedepsiti. Dar stiu si ca nimic nu ma poate opri in a-mi face datoria, a lupta pentru ideile in care cred si pentru a incerca sa construiesc un Ordin Masonic mult mai bun decat cel ce il avem acum. Nimic, cu exceptia Eternului Orient.”

masonerie istoric 150x150 SENZATIONAL de Senzational! :) Dezvaluiri fulminante din interiorul Masoneriei romane! Istoria “afacerilor” si a coruptiei MLNR din ultimii 10 aniUn cititor bineintentionat, familiarizat cu activitatea intima a masoneriei din Romania, ne-a furnizat o serie de materiale pe care noi le gasim cel putin inedite si pline de continut, cu privire la unele aspecte cel putin ciudate, daca nu chiar dubioase ale activitatii Marii Loje Nationale din Romania (MLNR) dar si la coruptia unor membri marcanti ai organizatiei. Vom publica aceste materiale precizand ca facem acest lucru in spiritul dragostei pentru adevar si a echidistantei care ne caracterizeaza. Mentionam ca nu vrem sa aducem prejudicii imaginii niciunei persoane al carui nume apare in materialul de mai jos si ca, in spiritul adevarului relevat prin mijloace jurnalistice, asteptam si vom publica imediat orice opinie pe marginea subiectului in virtutea dreptului la replica.

MNLR1.Inceputul,initierea si primul scandal

masonerie initiere 150x150 MLNR 1. Inceputul, initierea, primul scandal...Inceputul
Inceputul? Cum oare il pot defini corect? Cronologic, ar trebui sa fie data initierii…. dar contactele cu multi dintre cei ce mi-au devenit Frati au fost mult anterioare formalei initieri. Voi reveni asupra lor in alt capitol, incercand sa va explic o parte din motivatiile ce au determinat cursul actiunilor mele… atat a celor vizibile si cunoscute, cat mai ales a celor ce au scapat comentariilor si observatiilor Fratilor. Acest blog este destinat in primul rand membrilor Marii Loje Nationale din Romania, cunoscuta si ca Gruparea Chirovici, pentru a o putea deosebi de celelalte Mari Loje ce fiinteaza pe teritoriul tarii noastre. Dar continutul va fi, in mod indubitabil, de mare interes si pentru membrii celorlalte grupari


MLNR 2.Anul Masonic 5999 – 6000 (1999-2000)

BPR 150x150 MLNR 2. Anul Masonic 5999   6000 (1999 2000)Partea intai
Anul Masonic 5999 – 6000 este anul in care am activat in cadrul RL Forum nr. 64. Anul masonic mai este cunosc si ca Anul Luminii. Dar, pentru Romania, timp de peste 50 de ani, lumina a venit de la Rasarit. Iar Anii Masonici au fost inghetati. Incercam, acum, “sa redescoperim roata”. Cu sanse din ce in ce mai mici. Dizidentele sporesc in intensitate si numar. Si nu ai ce le opune, pentru ca trebuie sa minti daca vrei sa convingi ca esti mai bun. Nu suntem. Suntem doar mai multi. Si am stiut sa mintim mai bine. Dupa cum multi dintre voi stiu, am fost mandatat, acum 4 ani, sa incepe negocierile de aderare ale unor Mari Loji iregulare de pe teritoriul Romaniei la MLNR. Promit ca urmatorul articol sa contina o prezentare


MLNR 3. Operatiunea ”sicriu pentru Tanasie” – Inceputul

ceremonie masoni 150x150 MLNR 3. Operatiunea Sicriu pentru Tanasie   Inceputul Anul trecut, in toamna, o toamna aproape la fel de calda ca actuala vara, facea valuri printre Fratii din MLNR povestea repetata obsesiv, pe toate canalele posibile, a unei prezumtive amenintari cu moartea la adresa lui Danut Ioan Tanasie. Autorul? Evident, eu. Modul de operare? Un “cadou otravit”, si anume un sicriu, o cruce cu numele lui Tanasie, lumanari, tamaie. Livrate chiar in biroul Marelui Secretar. Rezultatul? Chemarea Politiei Romane, depunerea unei plangeri penale impotriva mea si a inca unui frate pentru amenintari cu moartea, efectuarea de analize criminalistice, prelevarea de amprente de pe respectivele obiecte. Rezultatul ulterior? Depunerea a doua zi, la aceeasi Sectie de Politie care cerceta deja presupusa amenintare cu moartea la adresa lui Tanasie.


MLNR 4.Perioada Bogdan Jansen : 6000-6002 (2000-2002)

mlnur 150x150 MLNR 4. Perioada Bogdan Jansen: 6000 6002 (2000 2002)Dupa cum sper sa gasiti deja descris in capitolele anterioare, dupa un an de activitate in RL Forum nr.64 am decis, de acord cu Marele Maestru al MLNR, Prea Respectabilul Frate Gheorghe Comanescu, si cu cativa mebri ai Atelierului, sa formam o noua Loja. Am intitulat-o Sphinx si am primit numarul provizoriu 88. Cu o saptamana inaintea tinutei de confirmare, am fost rugati de catre Gheorghe Comanescu sa acceptam in noul Atelier un numar de 3 membri ai MLNUR ce urmeaza sa fie regularizati si care urmeaza sa raporteze conducerii MLNUR conditiile reale de functionare a MLNR, in vederea unei fuziuni ce se negocia deja intens. Atunci, ca si acum, problematica reunificarii Masoneriei romane era un subiect ce prezenta numeroase necunoscute, dar mai ales lipsa increderii.


MLNR 5.MLNR sub Gheroghe Comanescu

gheorghe comanescu 150x150 MLNR 5. MLNR sub Gheorghe Comanescu Voi incerca sa va prezint o scurta sinteza a celor 6 ani de mandat al lui Bebe Comanescu ca Mare Maestru al MLNR. Prin intermediul celor vazute personal si, mai ales, a celor traite si facute. Sper ca analiza pe care o voi face sa se dovedeasca utila mai ales celor interesati de destinul si dezvoltarea Ordinului in Romania. Trebuie sa ma justific pentru o impolitete observata de abia acum. Folosesc prea des diminutivul “Bebe” atunci cand ma gandesc si scriu despre Gheorghe Comanescu. Dar asa l-am cunoscut pe Domnul Comanescu. Am avut placerea sa-l intalnesc prima data in 1991, cand se angajase la firma de constructii a tatalui meu. Ei oricum erau prieteni vechi si tatal meu il aprecia enorm. L-am privit pe Bebe Comanescu si prin prisma acestui aspect.

MNLR6. Camarila lui Bebe

pasaport masonic 150x150 MLNR 6. Camarila lui Bebe (Gheorghe) Comanescu Partea 1
As incepe cu definitia cuvantului “Camarila”, conform Dictionarului Explicativ al Limbii Romane: CAMARÍLĂ, camarile, s. f. Curteni din anturajul unui rege sau al unui șef de stat, care influențează politica statului în interesul lor personal. – Din fr. camarilla. Cred ca veti intelege ceea ce urmeaza sa descriu. Cateva din personajele ce au gravitat in jurul lui Bebe Comanescu. Unele dintre ele inca influente in viata Ordinului nostru. Ma surprind scriind Ordinul “nostru”. Ca si cum as mai face parte din el. Sau ca si cum ar mai fi vreo posibilitate de a reveni. Stiu ca asa ceva este imposibil. Dar inca face parte din mine. Sunt greu de reprimat amintirile a 10 ani de lupta pentru un crez si cateva principii. Cred ca v-a surprins, pe cei vechi .

MNLR 7.Masoneria si statul

Marea Loja 150x150 MLNR 7. Masoneria si StatulPartea 1
Authority has every reason to fear the skeptic, for authority can rarely survive in the face of doubt.
Robert Lindner

Cateodata mintea umana calatoreste pe cai greu de deslusit…Am ales acest citat al lui Lindner pentru acest capitol pentru ca nu exista structura mai gnostica decat masoneria si mi s-a parut citatul perfect pentru a defini climatul real a ceea ce ar trebui sa se petreaca inca in Atelierene noastre. Dar tot Lindner este autorul celebrului roman “Rebel fara cauza”…Oare ce conexiuni m-au facut sa ma raportez la un scriitor de formatie psihiatru in incercarea de a lamuri profunda interdependenta Francmasonerie-Stat modern de inspiratie.

Sursa : http://www.badpolitics.ro

8 comentarii

  1. AM RE-INCEPUT CAMPANIA ANTI-CIP
    !!!

    Astazi am ridicat de la tipografie prima mie de autocolante anti-cip, cu
    care vom relansa campania de sensibilizare a opiniei publice referitor la
    pericolul reprezentat de cipurile biometrice din actele de identitate ale
    românilor. Urmeaza pana luni, alte zece mii. Persoanele care doresc să
    răspândească aceste autocolante șoferilor, sau care doresc să susțină
    campania, lipind pe propriile autoturisme autocolantul anti-cip, sunt rugate
    fie să ia legătura cu secretariatul Coaliției Împotriva Statului
    Polițienesc, la sediul acesteia (str. Batiștei nr. 11, etaj 1 (sediul AVMR)
    sector 2, București), fie pot intra direct în posesia acestora la mitingul
    de marți 12.10.2010 orele 14.00 in fata sediului Ministerului Administratiei
    si Internelor, Piata Revolutiei nr.1 A, sect. 1, Bucuresti.

    Ene Viorel

    http://refuzimplant.blogspot.com/2010/10/am-re-inceput-campania-anti-cip.html

    http://ro.altermedia.info/actiune-civica/am-re-inceput-campania-anti-cip_21135.html

    http://ramailiber.ro/

  2. Bravo ROMANILOR ADEVARATI!

  3. I’m still learning from you, while I’m making my way to the top as well. I certainly enjoy reading everything that is posted on your blog.Keep the stories coming. I loved it

  4. How come at this time there zero much more a lot of these websites? Your content are perfect and get to themes or templates, that are unable to always be recognized all over the place. Please continue penning this sort of fantastic materials, it could be absolutely important. The net can be full of incredible waste, seeing that A single will be delighted when you learn anything. Exactly why typically are not there a lot more? Commonly do not abandon me dangling!

  5. Nu sunt bani pentru salarii si pensii si pentru a infiinta intreprinderi pentru a face locuri de munca pentru romani, dar sunt bani pentru firme si asociatii si fundatii romanesti si straine ale unor persoane particulare si pentru ce se intampla acest lucru si cine este de vina si cine poate termina cu aceste finantari ale unor indivizi care nu au nici o legatura cu industria si economia Romaniei?

    Sunt peste 10 milioane de euro pentru a finanta 1000 de tineri straini adusi la studii gratuite sa-si faca firme cu garantia Guvernului, iar daca risipesc bani si ii cheltuie in alte scopuri, platim noi toti pentru oricare situatie, dar nu sunt bani pentru salarii si pensii

    Lista ONG-urilor importante din România

    Academia Civica Educatia civica, educatia tineretului,
    Principalul proiect este Memorialul
    Victimelor Comunismului si al Rezistentei de la Sighet www.memorialsighet.ro
    fundatia_academia_civica.asp.ro
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Academia de Advocacy Intarirea si dezvoltarea sectorului privat prin programe
    de advocacy, instruire, consultanta, monitorizare si cercetare www.advocacy.ro/
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Agentia de Monitorizare a Presei Protectia drepturilor omului, libertatea presei www.mma.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    AIESEC Romania, Organizatie studenteasca internationala www.aiesec.org/romania/
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Alianta Civica Consolidarea societăţii civile şi a statului de drept www.aliantacivica.ro
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Alianta Nationala a Organizatiilor
    Studentesti din Romania Organizatie umbrela studenteasca www.anosr.ro/
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………APADOR-CH Promovarea şi protejarea drepturilor civile;
    responsabilizarea autorităţilor/ instituţiilor, si antidiscriminare www.apador.org

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Asociatia Yacht Clubului Regal Roman (Y.C.R.R.) infiintata in 1999, Asociatia CASEI REGALE, a regelui Miha si finantata de Guvernul Romaniei si platita de tot poporul roman cu peste 10 milioane de euro anual.
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Asociatia “Salvati Dunarea si Delta” Protejarea Rezervatiei Biosferei “Delta Dunarii” www.salvatidelta.ro

    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Asociatia de tineret pentru Cooperare Interculturala ROMANIA-MOLDOVA: SERBAN ION IONCESCU – MURARIU ADRIANA – Dosar penal 7178/p/2009

    Proiect de hotarare privind abrogarea Hotararii Consiliului Local Municipal Barlad nr.151/28.06.2006 privind asocierea dintre Consiliul Local Municipal Barlad, Primaria municipiului Chisinau si Asociatia de tineret pentru cooperare interculturala Romania-Moldova si aprobarea cofinantarii în vederea realizarii si implementarii proiectului “Traditii si modernitate transfrontaliera la Barlad”

    Proiect de hotarare privind asocierea dintre Consiliul Local Municipal Barlad, Primaria municipiului Chisinau si Asociatia de tineret pentru cooperare interculturala Romania-Moldova si aprobarea cofinantarii în vederea realizarii si implementarii proiectului “Traditii si modernitate transfrontaliera la Barlad”

    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
    Asociatia Marea Loja Nationala din Romania prin Hotararea de Guvern nr. 561 semnata deAdrian Nastase la data de 15.04.2004, “devine de “utilitate publica”, adica beneficiaza inclusiv de fonduri de la stat. 
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
    Asociatia de tineret PRIETENII DELTEI DUNARII- TULCEA: NEACSU DALU IULIAN – MURARIU ADRIANA – Dosar penal 7178/p/2009
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Asociatia 21 Decembrie Comemorarea Revolutiei Romane http://www.21decembrie.
    wordpress.com

    In decembrie 1989 a fost LOVITURA DE STAT organizata si finantata de ONU-NATO -GRU -FMI- SOROS-KISSINGER, intrucat de 20 de ani ataca si distrug Romania si extermina cetatenii Romaniei.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Asociaţia culturală
    „Pro Basarabia şi Bucovina” Sprijinul apropierii românilor de la stânga şi de la dreapta Prutului.www.probasarabia.bro.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Asociaţia Foştilor Deţinuţi Politici
    din România Promovarea drepturilor fostilor detinuti politici www.procesulcomunismului.com

    Kominternisti evrei rusi parinti lui Vladimir Tismaneanu: LEONTE TISMANEANU, Petre Roman: WALTER NEULANDER, Dionis Patapievici: HORIA PATAPIEVICI si alti, veniti pe tancuri in Romania in 1944 cu sprijinul Regelui Mihai au ucis si vanat romani care au luptat pe front impotriva Rusiei: CRIME IMPOTRIVA UMANITATII. Regele Mihai prin Decret regal a ordonat deportarea miltarilor si cetatenilor romani in Siberia Bolsevica, iar in 6 martie 1945 a confiscat casele cetatenilor romani prin decret regal: NATIONALIZAREA CASELOR. In 11 iunie 1945 a infiintat TRIBUNALUL POPORULUI si a numit judecatori evrei rusi cu care a ucis si vant cetateni romani care se impotriveau implantarii COMUNISMULUI in Romania si deportarilor in SIBERIA SOVIETICA-BOLSEVICA. Regele Mihai si CASA REGALA trebuie sa plateasca pentru crime impotriva poporului roman si nu cetatenii romani nascuti dupa 1944 si mai mult Romania in perioada KOMINTERNISTA 1944-1947 a fost MONARHIE si Regele Mihai a semnat toate documentele emise de guvernul pro sovietic GROZA si chiar numirea ANEI PAUKERministru de externe si viceprim ministru, o evreica rusoaica criminala si terorista care cu ani n urma participase la ATENTATUL din Parlamentul Romaniei, cea care ulterior instraineaza Insula Serpilor Rusilor.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Asociatia Nationala a
    Birourilor de Consiliere pentru Cetateni Informarea si consilierea cetăţenilor pe probleme de interes publicwww.robcc.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Asociaţia pentru protecţia naturii
    şi educaţie ecologică Protectia naturii si educatie ecologica www.wildliferomania.org
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Asociatia Pentru Relatii Comunitare Mobilizarea resurselor financiare locale in beneficiul comunitatiiwww.arcromania.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Asociaţia Pro Democraţia Intarirea democratia la nivel national si international
    prin stimularea participarii civice. www.apd.ro
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
    Asociatia Revolutionarilor fara Privilegii Apararea idealurilor Revolutiei, a principiilor libertatii si democratieiwww.arfp.ong.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Asociatia Romana Anti-SIDA Informarea si educarea tuturor categoriilor de populatie
    asupra pericolului reprezentat de SIDA www.arasnet.ro
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    Asociatia Romana de Dezbateri,
    Oratorie si Retorica Educarea tinerilor din Romania prin intermediul dezbaterilor www.ardor-deb.ro
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Asociatiei de Comunicare Ethos Comunicare si relatii publice, organizator al proiectului
    Olimpiadele Comunicarii www.ethos.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    CENTRAS Oferirea de asistenta catre Asociatii Non-Guvernamentale www.centras.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Centrul de Resurse Juridice Crearea si functionarea unui cadru legal si institutional care sa asigure
    respectarea drepturilor omului si a egalitatii de sanse www.crj.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Centrul pentru Jurnalism Independent Promovarea liberatatii presei www.cji.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Centrul Roman pentru
    Jurnalism de Investigatie Imbunatati calitatea jurnalismului de investigatie din România www.crji.org
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Centrului Educatia 2000+ Politici, servicii si consultantaeducationala www.cedu.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Cercetasii Romaniei Promovarea cercetari www.scout.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Ce-Re Sprijinirea ONG-urilor si institutiilor publice in insusirea
    si aplicarea metodelor de participare publica www.ce-re.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Crucea Roşie Asista persoanele vulnerabile in situatii de dezastre si de criza www.crucearosie.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Freedom House Romania Libertatea, democraţia şi drepturile omului www.freedomhouse.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Fundatia Accept Apara si promoveaza drepturile LGBT www.accept-romania.ro
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Fundatia Habitat for Humanity Romania Construieste locuinte pentru cei defavorizati www.habitat.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Fundaţia Naţională pentru
    Dezvoltare Comunitară Promovarea spiritului de cooperare şi toleranţă interculturală
    şi intracomunitară www.fndc.ro
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Fundatia Parteneri pentru
    Dezvoltare Locala Promovarea dezvoltarii la nivel local www.fpdl.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile www.fdsc.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Fundatia Principesa Margareta a Romaniei Contribuie la dezvoltarea societatii civile din Romania www.fpmr.ro

    BAE Systems, unul dintre sponsorii fundaţiei ei de caritate, împreună cu reprezentanţii companiei, sunt implicaţi într-un scandal internaţional de corupţie privind achiziţia de către Guvernul român a două fregate britanice retrase din uz, restaurate de BAE Systems, pentru care s-a oferit o mită de 7 milioane lire sterline a ajuns în buzunarele familiei regale de Hohenzollern a Principesei Margareta. Compania a mai fost implicată în astfel de scandaluri, ca, de exemplu, acela privind o mită de 60 milioane lire sterline acordată familiei regale saudite, pentru a facilita câştigarea unui contract militar în Arabia Saudită în valoare de 40 miliarde lire sterline. Cotidianul “Gardianul”, observând că atât Principesa Margareta, cât şi soţul ei, printul membru PCR, zis si Duda, Reprezentant Special al Guvernului, s-au întâlnit de un număr de ori, în mod oficial, cu reprezentanţii BAE Systems, atât înainte, cât şi după semnarea contractului guvernamental.
    În februarie 1990, potrivit oficiosului de pe atunci al Partidul Comunist Francez, l’Humanité], citează agenţia de presă France Press, Principesa Margareta a fost împiedicată de vameşii aeroportului din Bucureşti să scoată din România drept contrabandă câteva picturi din patrimoniul naţional, pe care le-ar fi ascuns in bagaje.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Fundatia Pro Women Sustinerea participarii femeilor la dezvoltarea societatii www.prowomen.ro
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Fundatia Solidaritate si Speranta Implementeaza programe sociale, filantropice, culturale,
    educationale si civice www.fundatia.mmb.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Fundatia Soros Romania Reforma institutionala si procesul de democratizare prin intermediul
    activitatii de advocacy, sustinerea dezvoltarii sectorului ONG www.osf.ro

    George Soros, este omul din spatele revoluției din Egipt, care cu putin timp în urmă, investitorul american de origine maghiară, a scris un editorial în Washington Post precum că președintele american ar trebui să fie atent la dorința egiptenilor, care cer demnitate și democrație. Site-ul hamsayeh.net spune că Soros a făcut această afirmație pentru că el însuși are de câștigat de pe urma plecării lui Hosni Mubarak si explică faptul că Mohamed ElBaradei, liderul opoziției egiptene este omul lui.
    Mai precis, acesta face parte boardul “International Crisis Group”, grup înființat chiar de George Soros. International Crisis Group se descrie ca fiind o organizație non-guvernamentală. non-profit, independentă, care are ca scop prevenirea conflictelor mortale, dar in realitate organizeaza si finanteaza toate revoltele planetare si provoaca conflicte mortale.
    Ar fi un regres major dacă Statele Unite i-ar sprijini fie pe preşedintele egiptean Hosni Mubarak, fie pe vicepreşedintele Omar Suleiman pentru a conduce un guvern de tranziţie, a declarat Mohamed ElBaradei. Laureatul premiului Nobel pentru Pace Mohamed ElBaradei a afirmat de curând că nu va candida la preşedinţia Egiptului în cadrul următoarelor alegeri.
    Supranumit de revista Times “omul care a spart banca Angliei”, Soros este cel care a fost acuzat în 1997 că a prăbuşit moneda Malaieziei, pentru propriile sale tranzacţii. Mai mult, în Thailanda, investitorul nu este cunoscut ca filantrop datorită fundaţiei sale umanitare, dar este branduit ca un “criminal de război economic, care suge sângele oamenilor”.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Greenpeace Romania Ecologie www.greenpeace.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Grupul pentru Dialog Social Promovarea democratiei, statului de drept si libertatile
    fundamentale ale omului www.gds.ong.ro

    Grupare infiintata in ianuarie 1990 la ordinul lui Soros si Silviu Brucan si din care fac parte membri ai postului de Radio Europa Libera cei care instigau cetatenii Romaniei la revolta si atac impotriva institutiilor statului roman in decembrie 1989, 15 martie 1990 Targu Mures si 13-14 iunie 1990 Bucuresti cand au atacat institutiile statului, armata, politia cu sticle incendiare si TVR, care in 2009 conduc TVR, cei care au semnat (Tismaneanu) la 16 iunie 1989 Declaratia de la Budapesta, Ungaria pentru atacarea militara terorista a Romaniei si pentru AUTONOMIE MAGHIARA si infiintarea REPUBLICII TRANSILVANIA care se va infiinta dupa modificarea CONSTITUTIEI din comisiile prezidentiale Basescu, si mai mult asculta telefoanele cetatenilor romani si le fabrica dosare penale si ii baga in puscarie.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Human Rights Watch Promovarea drepturilor omului www.hrw.org
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Liga Apărării Drepturilor Omului Apararea drepturilor omului www.lado.org.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Liga pentru Promovarea si Apararea Drepturilor
    Persoanelor cu Handicap din Romania Apărarea drepturilor persoanelor cuhandicap www.ligahandicap.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Liga Pro Europa Reducerea tensiunilor existente între diferite grupuri etnice
    şi confesionale şi la neutralizarea mişcărilor
    naţionaliste existente în Transilvania www.proeuropa.ro
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    ONPHR Integrare sociala a persoanelor cu handicap si impotriva
    oricaror forme de discriminare www.integration.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    ProVobis Promovarea si dezvoltarea voluntariatului in Romania www.provobis.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Salvaţi Copii Respectarea drepturilor copilului si pentru modificarea politicilor
    si alegislatiei in beneficiul copiilor www.salvaticopiii.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    SMURD Servicii de asistenta medicala de urgenta www.smurd.ro
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Societatea Academica din RomaniaPromovarea politicilor publice de calitate www.sar.org.ro
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Societatea de AnalizeFeministe AnA Intelegerea si imbunatatirea conditiei femeilor din Romania www.anasaf.ro
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
    Societatea de EducatieContraceptiva si Sexuala Activeaza in domeniul sanatatii – reproducerii.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Societatea pentru Justitie SoJust. Contribui la realizarea unei reforme autentice si cuprinzatoare
    nu numai a magistraturii, ci si a altor profesii juridice
    si a sistemului de educatie juridica, www.sojust.ro
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Transparency International Romania Prevenirea şi combaterea fenomenului corupţiei www.transparency.org.ro

    ONG controlat si infiintat de SOROS-FMI pentru a conduce institutiile statului roman si a infiltra oameni in institutiile statului, pentru a jefui si distruge Romania si au punti de legatura la varful tuturor partidelor, iar membri acestui ONG folosesc masinile institutiilor statlui Roman, un exemplu este Alistar care a fost si membru ANI, institutie infiintata tot la ordinul lui SOROS-FMI.
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Uniunii Studentilor din Romania Federatie ce reuneste la nivel national studentesti din Romania www.uniunea.ro
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    VIER PFOTEN Romania Conservarea naturii si protectia animalelor www.vier-pfoten.ro
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    World Vision Romania Programe de interventie umanitara de urgenta, dezvoltare si advocacy www.worldvision.ro
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    UNIUNEA DEMOCRATA MAGHIARA DIN ROMANIA (UDMR), mercenari si teroristi de etnie maghiara care au venit din Ungaria in Romani in decembrie 1989 si au atacat institutiile statului, militia si aramata cu sticle incendiare sustinuti de NATO, ONU, GRU Sovietic si toata propaganda sionista CNN, BBC, Radio Europa Libera si au provocat evenimentele din 15 martie 1990 de la Targu Mures perioada in care au atacat militari si militeni si le-au scos ochii si le-au pus monede maghiare in loc de ochii si au participat la evenimentele din 13-14 iunie 1990 incercare de LOVITURA DE STAT dupa alegerile din 20 mai 1990 si de 20 de ani sunt la guvernarea Romaniei si beneficiari directi ai resurselor energetice naturale ale Roamaniei si al fondurilor Romaniei si participa la distrugerea si jefuirea Romaniei si exterminarea poporului roman.

    ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Lista ONG-urilor acreditate la Camera Deputaţilor

    ASOCIATIA CENTRUL CULTURAL PROARTIS 2008 Lucian Opriş
    Asociatia Academia de Advocacy 2002
    ASOCIATIA ACŢIUNEA 2007
    ASOCIATIA “ALIANTA POPULARA DEMOCRATA A ROMILOR DIN ROMANIA” 2005 Gheorghe Stanciu
    Asociatia ALMA-RO 2001 Elisabeta Raluca Teodorescu
    Asociatia Antiparkinson 2006 Ioana Cacovean
    ASOCIATIA ASEZAMINTELOR CULTURALE 2003 Vasile Golban
    Asociatia Berarii României 2004
    ASOCIATIA CARMEN 2003 Carmen Costan Mihuţ
    ASOCIATIA CENTRUL DE AFACERI RESITA 2000 Ion Iordache
    Asociatia Centrul Roman de Bioresurse si Cercetari Avansate 2008 Sergiu Fendrihan
    Asociatia Centrul Tinerilor Rromi 2005
    Asociatia Consumatorilor 2005
    Asociatia CREATIV 2005
    Asociatia Culturala GENESIS ROMANIA 2003
    ASOCIATIA DE CONSULTANTA SI CONSILIERE ECONOMICO-SOCIALA OLTENIA 2000 Andreea – Mihaela Niţă
    Asociatia de Lupta impotriva Contrafacerilor 2005
    Asociatia Furnizorilor de Produse Medicale 2001
    ASOCIATIA GENERALA a FINANTISTILOR din ROMANIA 2007 Vasile Soare
    Asociatia Green Cross Romania 2000
    Asociatia Hraniti Copiii 1998
    ASOCIATIA IMPREUNA PENTRU TINE 2004 Cătălin Adrian Băncilă
    ASOCIATIA JUDETEANA A SINDICATULUI LIBER AL PENSIONARILOR VRANCEA 1990
    Asociatia Lions Club Sf. Gheorghe Decan 2003
    Asociatia Momentum 2009 Vlad Mateescu
    ASOCIATIA NATIONALA A CENTRELOR CULTURALE DIN ROMANIA 2006 Oana Gabriela Petrică
    ASOCIATIA NATIONALA A EXPORTATORILOR SI IMPORTATORILOR DIN ROMANIA – ANEIR 1995
    Asociatia Nationala Impotriva Coruptiei, Abuzurilor si pentru Drepturile Omului (A.N.I.C.A.D.O.) – Neamt 2005
    Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania 2003 Sorin Mierlea
    Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Serviciilor din Romania-
    Filiala Euroregiunea Centru 2004 Gheorghe Babonea
    ASOCIATIA NO ABUSE 2010 Adriana Mirela Tincu
    Asociatia Organizatia pentru Copii si Adulti cu Nevoi Speciale “TREBUIE” – Filiala Feteşti 2002 Iordana Schnel
    ASOCIATIA PENTRU DEZVOLTARE ECONOMICA SI DURABILA IN ROMANIA 2009 Georgian Tarnacop
    Asociatia pentru Dezvoltarea Forumului Social Roman 2005 da
    ASOCIATIA PENTRU DEZVOLTAREA POTENTIALULUI UMAN – OMNIMIND 2008 Mariana Demi
    ASOCIATIA PENTRU IMPLEMENTAREA DEMOCRATIEI 2004 Alexandru Cumpănaşu
    ASOCIATIA PENTRU INTEGRARE CIVICA EURO-ATLANTICA 2002
    Asociatia pentru Promovarea Studiilor Anglo-Americane “Our Mutual Friend” 2008
    Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania 1990
    ASOCIATIA PENTRU SIGURANTA COMUNITARA SI ANTIDROG-ROMANIA 2004 Gheorghe Comănescu
    Asociatia Pofesionala a Transportatorilor in Regim de Taxi si Inchiriere – Filiala Ilfov 2007
    ASOCIATIA PRO DEMOCRATIA 1990
    ASOCIATIA PROFESIONALA “U.N.C.A.L.” 2003 Dumitru Dicu
    Asociatia Profesionala a Companiilor de Securitate 2010 Adrian Mircea Baciu
    ASOCIATIA PROFESIONALA A TRANSPORTATORILOR IN REGIM DE TAXI SI INCHIRIERE 2007
    Asociatia Pro-Vita pentru nascuti si nenascuti – Filiala Bucuresti 2005 Bogdan Ioan Stanciu
    Asociatia Romana a Apei – PATRONATUL APEI 1995 Felix Stroe
    Asociatia Romana de Balneologie 2010 Constantin Munteanu
    ASOCIATIA ROMANA DE ENERGIE ALTERNATIVA asociaţie 2009 Cătălin Adrian Băncilă
    ASOCIATIA ROMANIA IN EUROPA UNITA asociaţie 2007
    Asociatia SANSE EGALE asociaţie 2000 Vaszi Robert Janos
    ASOCIATIA SANSE EGALE PENTRU FIECARE asociaţie 2002 Alina Ştefania Andreescu
    ASOCIATIA SOCIETATEA ORNITOLOGICA ROMANA asociaţie 1990
    Asociatia Sutter asociaţie 1999 Ana Popescu
    ASOCIATIA THE FUTURE IS THE STUDENT asociaţie 2010 Marius Adrian Pănuţă
    Asociatia Tineri pentru Comunitate asociaţie 2005
    Asociatia Umanitara SFANTA MARI asociaţie 2001 Florin Stanciu
    Asociatia Un Pas Spre Viitor asociaţie 2003
    Asociatia Unica a Contribuabilului din Romania federaţie(O.G. 26/2000) 2007 Szucs Janos Attila
    ASOCIATIA VIITORUL TINERILOR asociaţie 2004
    Asociatia Young for Public Area asociaţie 2009 Alexandru Mihai Ghigiu
    ASOCIATIA ZDREANTA asociaţie 2006
    ASOCIATIA 1 IUNIE2001-CENTRUL DE PREGATIRE PENTRU O VIATA INDEPENDENTA IN LIMBAJ MIMICO-GESTUAL BUZAU asociaţie 2004 Ionica Tarău
    ASOCIAŢIA CIVICUS ROMANIA asociaţie 2006 Şerban Ion Oncescu
    Asociaţia Culturală LES AMIS DE LA FRANCE asociaţie 2004 Ionel Zmău
    Asociaţia Generatia Verde asociaţie 2006 Şerban Miron Copoţ
    ASOCIAŢIA GREEN asociaţie 2009 Dan Păun
    Asociaţia Institutul European pentru Democraţie Participativă – Qvorum asociaţie 2008
    ASOCIAŢIA INSTITUTUL PENTRU POLITICI PUBLICE asociaţie 2001 Adrian Moraru
    ASOCIAŢIA PENTRU COOPERARE EUROPEANĂ DOR asociaţie 2006 Dan Nicolae Gavrilă
    Asociaţia pentru Promovarea Educaţiei Permanente asociaţie 2006
    Asociaţia pentru Şanse Egale asociaţie 2006 Nicoleta Fiu-Mitrea
    Asociaţia Reţeaua de formare în administraţie publică din România – RONAT asociaţie 2006 Anca Florea
    Asociaţia Tineret şi Dezvoltare Regională (ATDR) asociaţie 2001
    ASOCIAŢIA TINERI PENTRU VIITOR 2006 asociaţie 2006
    BLOCUL NATIONAL SINDICAL organizaţie sindicală(confederaţie) 1991 Ovidiu Jurca
    Centrul de Resurse pentru Diversitate Etnoculturala fundaţie 2000
    Centrul pentru Strategia de Dezvoltare Durabilă asociaţie 2010 Ionuţ Georgescu
    CENTRUL RURAL EUROPEAN DE STUDII SI COOPERARE asociaţie 2007 Ştefan-Tudor Ganuci
    CLUBUL NAUTIC ROMÂN asociaţie 2010 Dan Mihaescu
    Confederatia Intreprinzatorilor Particulari din jud. Timis asociaţie 1990
    CONSILIUL NATIONAL ROMAN PENTRU REFUGIATI fundaţie 1998
    Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) organizaţie patronală 1992
    Federatia Asociatiilor pentru Apararea Drepturilor Legitime ale Consumatorilor federaţie(O.G. 26/2000) 2006
    Federatia Asociatiilor si Fundatiilor federaţie(O.G. 26/2000) 2006
    FEDERATIA COMUNITATILOR EVREIESTI DIN ROMANIA federaţie(O.G. 26/2000) 1949
    FORUMUL ECOLOGISTILOR DIN ROMANIA fundaţie 2005
    Fundatia Actiunea Ecologică Română fundaţie 1990
    Fundatia Agentia de Dezvoltare Comunitara fundaţie 1999
    Fundatia Centrul Parteneriat pentru Egalitate – CPE fundaţie 2002
    Fundatia Hospice Casa Sperantei fundaţie 1992 Cristinela-Ionela Velicu
    Fundatia MRC – Median Research Centre fundaţie 2003 Aurelian Daniel Muntean
    Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile fundaţie 1994
    FUNDATIA PENTRU POMPIERI fundaţie 2010 Eugen Razvan Buta
    Fundatia Romanian Angel Appeal fundaţie 1991 Mihaela Ştefănescu
    Fundatia Sense International Romania fundaţie 2001
    FUNDATIA SOROS fundaţie 1990
    Fundatia “STEFAN CEL MARE” VOIEVODEASA fundaţie 1994 Traian Ioan Halip
    Fundatia TERRA Mileniul III fundaţie 1998 Roxana Damian
    Liga Apărării Drepturilor Omului 1990
    LIGA ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI HABITAT federaţie(O.G. 26/2000) 1991 Musteaţă Ecaterina Tatiana
    LIGA EUROPEANA PENTRU CULTURA SI ARTE 2006 Mircea Cristian Pricop
    LIGA NATIONALA A LUPTATORILOR PENTRU VICTORIA REVOLUTIEI SI A CINSTIRII EROILOR MARTIRI 1990
    Liga pentru promovarea si apararea drepturilor persoanelor cu handicap din Romania 2005 Luminiţa Gheorghiu
    SINDICATUL NATIONAL AL TAXIMETRISTILOR INDEPENDENTI – SNTI organizaţie sindicală(confederaţie) 2004 Vasile Ciupag
    Va informez ca sunt peste 60 000 de asemenea consumatoare de bani, dar nu sunt bani pentru salarii si pensii.

  6. The most difficult thing is to find a blog with unique and fresh content but your posts are not alike. Bravo.

  7. There are certainly a lot of details like that to take into consideration. That may be a nice level to bring up. I supply the thoughts above as common inspiration however clearly there are questions like the one you convey up where a very powerful factor shall be working in trustworthy good faith. I don?t know if greatest practices have emerged around issues like that, however I’m sure that your job is clearly recognized as a good game. Each girls and boys really feel the impression of only a moment’s pleasure, for the remainder of their lives.

  8. Alright, that’s a good start but i’ll have to take a look at that a tiny bit more. Will let you know what more i’ve found.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 61 other followers